Kamis, 26 Maret 2015

SEPANDAI-PANDAI TUPAI MELOMPAT, AKHIRNYA JATUH JUGA

Sepandai-pandai tupai melompat, akhirnya jatuh juga : Dalam hidup kita di kelilingi oleh pelbagai jenis ragam manusia...yang terlampau baik, sederhana baik, baik depan mengata belakang, suka menipu putar belit sana sini, dan macam-macam lagi la...

Kadangkala terfikir juga orang menipu ni apa perasaan dia masa menipu tu eh haha...aku kalau berhadapan dengan orang yang suka menipu ni selalunya senyum je la...dalam hati cakap "sampai bila nak menipu lama-lama kantoi juga"...bak kata pepatah sepandai-pandai tupai melompat, akhirnya jatuh ke tanah jua...belit belit belit akhirnya terbelit leher sendiri...

Lucu juga bila kita kita dah tau dia menipu...tapi dia tak tau yang kita dah tau....kalau dah sampai tahap tu memang aku tak boleh nak tahan, dia menipu je aku terus tersengeh masa tu juga sebab tengah tahan nak gelak haha...
Read more>>>

Tidak ada komentar:

Poskan Komentar