Kamis, 26 Maret 2015

WEDDING CARD TEMPLATES

Wedding Card Templates : Hai hai hai bersiaran kembali tanpa kira masa....beberapa jam yang lepas dah update blog...sekarang update lagi....ok bagus takde la blog ni berhabuk macam sebelum ni kan....empat belas tahun sekali update....

Ok aku kan selalu dok google sana google sini.....so aku terjumpa satu website yang menyediakan template kad kahwin.....yang penting design dia simple, cantik, moden, dan yang paling pentinggggg ialah FREE yabedabedu....aku suka barang free ni haha....

Bagai orang mengantuk disorongkan bantal....tapi mata terbuka segar kembali selepas jumpa website ni....ye la aku kan dah berhari-hari dok google template kad ni....tapi asyik jumpa yang berbayar je kan....jumpa yang free pun design dia aku tak berkenan....tema aku ialah SIMPLE....so everything kena simple la.....aku manusia yang simple tapi mementingkan kesempurnaan maksudnya simple tapi mesti cantik dan kemas....
Read more>>>

Tidak ada komentar:

Posting Komentar